اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - 16 December 2020
نمایشگاه مجازی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته و نمایشگاه مجازی دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل با حضور بیش از 100 شرکت و سازمان آغاز به کار کرد.
آغاز به کار نمایشگاه مجازی حمل و نقلبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از روابط عمومی مرکز شتابدهی و نوآوری رویداد و تجارت، با افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی در زمان بحرانها خصوصا شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا ،تولیدکنندگان و صادر کنندگان گرایش شدیدی در کسب و کارهای مجازی پدیدار گردیده است.

برای اولین بار نمایشگاه مجازی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته و نمایشگاه مجازی دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل توسط مرکز شتابدهی و نوآوری رویداد و تجارت با استفاده از پلتفرم هوشمند برگزاری رویدادها صبح روز 26 آذرماه .همزمان با هفته حمل و نقل بصورت آنلاین با هدف ارایه توانمندیها و تولید ات شرکتها و تولید کنندگان داخلی شروع به کار کرد

براساس این گزارش، این نمایشگاه یکی از بهترین فرصت ها در زمان های بحران و وضعیت کرونا در کشور می باشد که صاحبان کسب و کار میتوانند با بهره گیری از فناوری های به روز و کارآمد محصولات و خدمات خود را بصورت مجازی در اختیار بازدیدکنندگان قرار نماید.

این نمایشگاه ها باحضور بیش از 100 شرکت در حوزه های حمل و نقل،لجستیک و دریایی، خدمات دریایی و بندری، تخلیه، بارگیری و ذخیره سازی محصولات گازی و پتروشیمی، سوخت رسانی، تهیه و تعمییر ملزومات کشتی، ساخت و نصب اسکله های نفتی و گازی، بازرسی، رده بندی انواع شناور و روسازی دریایی و .... می باشد.

دکتر رضائیان مدیر توانمندسازی رویداد های مجازی عنوان نمود؛ از مزایای منحصر به فرد نمایشگاه های فوق کاهش هزینه ها و نا محدود بودن زمان و مکان می باشد که میتوان امکان گفتگوی آنلاین فی ما بین غرفه دار و بازدیدکننده را نام برد.

معرفی محصولات و خدمات بصورت پخش کلیپ، عکس و اطلاعات متنی در فضاهای ایجاد شده امکان پذیر می باشد.

رضائیان گفت؛ این نمایشگاه در سال های قبل بصورت مستمر و فیزیکی همزمان با هفته حمل و نقل برگزار می گردید که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و علیرغم دریافت مجوز برگزاری نمایشگاه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بصورت مجازی برگزار می گردد.

بازدید کنندگان با مراجعه به سایت  www.onlineproexpo.com   با ورود به فضای نمایشگاه مجازی از تاریخ 26 آذر الی 1 دی ماه از ساعت 10صبح الی 6 بعدازظهر  با ارایه محصولات و خدمات بصورت آنلاین بازدید نمایند .








نام:
ایمیل:
* نظر: