اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - 08 December 2020
دبیر ستاد تنظیم بازار اعلام کرد:
دبیر ستاد تنظیم بازار بیان کرد: تنظیم بازار تخم مرغ با توجه به تسهیل بهتر ورود نهاده های دام و طیور به کشور، شرایط مناسبی پیدا کرده است.
شرایط مناسب تنظیم بازار تخم مرغ با توجه به تسهیل ورود نهاده هابه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، عباس قبادی در جلسه ستاد تنظیم بازار با اعلام این مطلب، افزود: همچنین بنا شد تا به انجمن صنایع لبنی تذکر جدی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها داده شود چرا که هر گونه افزایش قیمتی بدون هماهنگی تخلف محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تامین ۱۰۰ درصدی نهاده‌های مورد نیاز کشور تصریح کرد: اگر دپوی کالاهای اساسی در گمرکات کشور بیش از یک ماه طول بکشد به عنوان کالای متروکه تحویل سازمان اموال تملیکی شده و وارد شبکه توزیع خواهد شد تا از بروز التهاب در بازار جلوگیری شود.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت و دبیر ستاد تنظیم بازار با توجه به روند چشمگیر افزایش قیمت اقلام خوراکی در بازارهای جهانی، بیان کرد: این روند افزایش قیمت بر روی بازار داخلی نیز تاثیر خواهد گذاشت اما با تدابیر در نظر گرفته شده این تغییر به حداقل میزان ممکن می‌رسد.

قبادی با بیان اینکه موجودی کالاهای اساسی در کشور مناسب است، گفت: هدف ستاد تنظیم بازار وفور کالا و عرضه مناسب و به موقع اقلام و کالاهای معیشتی مردم است که الحمدالله شرایط مناسبی در این حوزه داریم.

وی در ادامه در خصوص مرغ و تخم مرغ، بیان کرد: تولید کنندگان مرغ با سخت ترین شرایط اقتصادی تولیدات خود را عرضه کردند و کاملا فرایند آن مشخص است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار، تصریح کرد: امیدوار هستیم این کارگروه نقش خود را در بخش‌های مختلف ایفا کند.



نام:
ایمیل:
* نظر: