اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - 03 December 2020
بختیاری خبر داد:
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با اختصاص پنج هزار میلیارد تومان اعتبار، ۵۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد در سال ۱۴۰۰ ساخته و تحویل داده خواهد شد.
ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در سال ۱۴۰۰به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، سید مرتضی بختیاری روز پنج شنبه در آیین رونمایی از ۳۵۲ واحد مسکونی درشهرستان پیشوای استان تهران، افزود : توانمندسازی مددجویان از وظایف اصلی کمیته امداد است اما خدمت مادام‌العمر به سالمندان و بیماران صعب العلاج  از برنامه‌های اصلی این کمیته به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال در راستای توانمند سازی مددجویان از دیگر وظایف کمیته امداد به شمار می‌رود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۴ هزار شغل برای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش ایجاد شده که بنابر پیش بینی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این رقم تا پایان امسال به ۲۰۰  هزار شغل خواهد رسید.

رییس کمیته امام (ره) با تاکید بر اینکه خدمت به مردم در نهایت تکریم و حرمت از وظایف ماست، گفت : فر هنگ سازی، خودباوری و خوداتکایی برای مددجویان تحت پوشش از دغدغه های ما به عنوان برنامه های اصلی کمیته به شمار می رود.

بختیاری با تاکید بر اینکه پاسخگوی به نیازمندان و رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان جز افتخارات ما است، گفت: برای رفع مشکلات و محرومیت‌زدایی و ریشه کنی این موضوع در جامعه همه دستگاه ها باید دست به دست هم بدهند.

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: