اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - 01 December 2020
سخنگوی وزارت بهداشت خبرداد:
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۳۸۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۸ هزار و ۶۲۸ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.
فوت ۳۸۲ نفر دیگر درایران بر اثر کرونابه گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس، سیما سادات لاری روز سه شنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۱ آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۸۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۲۳۷ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۷۵ هزار و ۹۵۱ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۶۷۷ هزار و ۹۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۸۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۶ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۶۳۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وصعیت قرمز کرونایی در استانهای کشور

لاری افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.




خبرنگار: پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: