اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - 27 November 2020
معاون اول رییس جمهور
معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، تصریح کرد: بدون تردید این دست اقدامات ضد انسانی و کوردلانه محکوم به شکست است و خللی در عزم جدی ملت بزرگ ایران در دستیابی به پیشرفت و توسعه در حوزه‌های دفاعی که تامین کننده مصالح و امنیت ملی کشورمان است، وارد نمی‌کند.
بدون تردید این‌دست اقدامات ضد‌ انسانی و کوردلانه محکوم به شکست است
به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی دولت،متن پیام  اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

شهادت مظلومانه مدير متعهد و دانشمند جناب آقاي دكتر محسن فخري زاده ریيس سازمان پژوهش و نوآوري وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح به دست تروريست هاي جنايتكار و وابسته به رژيم نامشروع و غاصب صهيونيستي را به مقام معظم رهبري، مردم قدرشناس ايران، همكاران ايشان در وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و بستگان به ويژه خانواده ارجمند اين شهيد بزرگوار تسليت ميگويم.

بدون ترديد اين دست اقدامات ضد انساني و كوردلانه محكوم به شكست است و خللي در عزم جدي ملت بزرگ ايران در دستيابي به پيشرفت و توسعه در حوزه هاي دفاعي كه تامين كننده مصالح و امنيت ملي كشورمان است، وارد نمي كند و دشمنان اين مرز و بوم را بيش از پيش ناميدتر خواهد نمود.

لازم است دستگاه هاي اطلاعاتي و امنيتي ذي ربط با سرعت و دقت تمام نسبت به شناسايي و برخورد با عوامل اين ترور جنايت آميز اقدام و نتيجه را به اطلاع عموم مردم شريف ايران برسانند.
از خداوند متعال براي آن شهيد عزيز حشر با شهدا و اولياء الهي و علو درجات و براي بازماندگان معزا صبر و اجر مسالت دارم.

اسحاق جهانگيري
معاون اول ریيس جمهور
نام:
ایمیل:
* نظر: