اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۱۳۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - 27 November 2020
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در سخنانی در ارتباط با برنامه آماد در ایران صحبت کرد و گفت:نام فخری زاده را به یاد داشته باشید.
سخنان نتانیاهو درباره شهید محسن فخری زادهبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس،  نتانیاهو گفت: "یک بخش کلیدی از این برنامه شامل ایجاد شکل جدیدی از سازمان ها می شود تا آنها همچنان بتوانند به فعالیت های خود ادامه دهند. این ها سخنانی است که دکتر محسن فخری زاده رئیس طرح آماد گفت. 

نام فخری زاده را به یاد داشته باشید. این دستورالعملی است که او ارائه کرده است. اینجا می توانید آن را ببینید. او می گوید: "هدف کلی اعلام این موضوع است که طرح آماد تعطیل شده است.  او می افزاید این که فعالیت های خاص تحت عنوان توسعه فن آوری هسته ای انجام خواهد شد و در حقیقت، این دقیقا همان کاری است که ایران انجام می دهد. این کشور این فعالیت ها را  در یک سری از سازمان ها طی سال ها انجام می دهد و  در حال حاضر در سال 2018, این فعالیت توسط سازمان نوآوری و تحقیقات دفاعی انجام می شود که یک سازمان مستقر در داخل وزارت دفاع ایران است.


شما متعجب نخواهید شد که  این نهاد تحت هدایت همان شخصی قرار دارد که هدایت طرح آماد را بر عهده داشت . او  همان دکتر محسن فخری زاده است.
 
به گزارش عصرپرس، بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح، خودرو حامل  فخری زاده را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها، وی به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل، این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.







خبرنگار: وجیهه مرادی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
م ف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
نتانیاهو قاتل شهید فخری زاده ودیگرشهدای دانشمند ایران باید اعدام شود
نام:
ایمیل:
* نظر: