اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - 20 November 2020
مديرعامل سازمان بيمه سلامت ايران عنوان کرد:
مديرعامل سازمان بيمه سلامت ايران ضمن تاكيد بر مردم محوری و عدالت در سیاستگذاری و اقدامات سازمان متبوعش اظهار کرد: رسيدگي به هزينه هاي كمرشكن مردم در اين دوره سخت اقتصادي از موضوعاتي است كه نسبت به آن باید توجه ویژه داشت.
تاکید بر مردم محوری و عدالت در سیاستگذاری سازمان بیمه سلامت
به گزارش عصرپرس از وبدا، دكتر محمد مهدي ناصحي، با بیان این مطلب، افزود: سازمان بيمه سلامت از جمله جايگاه هاي مهم و اساسي نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در ارائه خدمت به مردم به عنوان پشتيبان امر سلامت حضور دارد تا در نهايت بتواند پرداخت از جيب مردم را كاهش دهد.
 
وي بر موضوع عدالت و ساماندهي توزيع منابع سلامت و امور مربوط به پيشگيري و درمان اشاره و بیان کرد: بايد بتوانيم در حوزه عدالت در سلامت، تامين منابع و پشتيباني از مردم به خصوص اقشار كم درآمد، مشكلات و مسائل موجود را با همكاري هر چه بيشتر برطرف كنيم.
 
مديرعامل سازمان بيمه سلامت ايران درخصوص برنامه ریزی برای ارتقای انگيزه و نشاط بیش از پیش در سازمان گفت: تمام فعاليت هاي سازمان به طور دقيق رصد مي شود، لذا مسئوليت و تكليف ماست كه اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهيم  و به راحتي از مسائل عبور كنيم. 
 
ناصحی ادامه داد: لازم است منابعي كه در اختيار داريم را درست هزينه كرده و منابع پايداري براي سازمان ايجاد كنيم و تكريم ارباب رجوع و ايجاد انگيزه براي كاركنان را از اولويت هاي اصلي سازمان قرار دهیم.
 
وي موضوعاتي كه از نظر بيمه اي و رسيدگي به امور مردم به خصوص در زمينه پيشگيري و آموزش همگاني و سطح يك در اولويت است را نیازمند ساماندهي دانست و با اشاره به اینکه توجه به اين موضوع در نهايت كاهش هزينه هاي سازمان را در پي خواهد داشت، گفت: اين پتانسیل در مجموعه هاي علمي و اجرايي ما وجود دارد و مي توانيم با افزايش سواد سلامت مردم، در اين حوزه گام های موثر برداريم.
 
ناصحي در پایان خاطر نشان کرد: بحث نظام ارجاع و پزشك خانواده را همگام با وزارت بهداشت در سطح يك اجرا می کنیم و در ساماندهي نظام ارجاع سطح ٢ و ٣ نيز در دستور كارمان قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: