اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۲۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - 18 November 2020
به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-19 به شیوه محله و خانواده محور با استفاده از ظرفیت "برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت" دستور عمل گام چهارم بسیج ملی با عنوان "طرح شهید حاج قاسم سلیمانی" ابلاغ شد.
 ابلاغ چهارم بسیج ملی با عنوان به گزارش عصرپرس به نقل از وبدا، این دستور عمل با امضای دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سرتیپ پاسدار سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، ابلاغ شده است.
 
متن این ابلاغیه به شرح زیر است: 
 
استاندار محترم استان ...............
فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان .................
رئیس/سرپرست محترم دانشگاه /دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني.....................
 
 با سلام و احترام 
          بدینوسیله دستور عمل گام چهارم بسیج ملی با عنوان "طرح شهید حاج قاسم سلیمانی" به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-19 به شیوه محله و خانواده محور با استفاده از ظرفیت "برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت" جهت استحضار و اجرا با مشارکت درون بخشی و بین بخشی و بهره مندی از ظرفیت مشارکت های مردمی به پیوست ارسال می گردد. لطفاً دستور فرمایید سازماندهی، برنامه ریزی و اجرا در سطح استانی/ دانشگاهی و سطح شهرستان مطابق دستورعمل انجام گرفته و با شکل گیری کمیته های عملیاتی و تیم های اجرایی (مراقبتی، حمایتی و نظارتی) فعالیت های محله محور و خانواده محور با همکاری فعال دانشگاه/ دانشکده های علوم پزشکی، سازمان بسیج مستضعفین، جمعیت هلال احمر، شهرداری و سایر سازمانها و نهادها به سرعت عملیاتی گردد. انتظار می رود پایش مستمر اقدامات مبتنی بر شاخص های ارسالی با محوریت کمیته پایش و نظارت انجام گرفته و گزارش هفتگی تدوین و ارسال گردد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: