اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - 17 November 2020
قالیباف در صحن علنی:
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح کلی احکام بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: اصلاح نهادی بودجه ریزی به عنوان یکی از بخش های سیاست های اصلاح ساختار بودجه از مهمترین دستور کارهای مجلس یازدهم است که به دنبال تحقق درآمدهای پایدار و جلوگیری از کسری بودجه است.
باید به سمت درآمدهای پایدار و عدم وابستگی بودجه به نفت برویم
به گزارش عصرپرس از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه 27 آبان) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات طرح کلی احکام بودجه سال 1400 گفت: اصلاح ساختار بودجه یکی از مهمترین و اساسی ترین دستور کارهای مجلس یازدهم است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید داشتند. ما باید به سمت درآمدهای پایدار، هزینه کردهای موثر و عدم وابستگی به نفت برویم و از کسری بودجه جلوگیری کنیم.

وی افزود: اصلاح ساختار بودجه محورهای جدی مانند نوسازی نظام مالیاتی، مالیات بر بخش های دلالی و سوداگری جهت جلوگیری از فرار مالیاتی، اصلاح نظام تامین اجتماعی و ارتباط آن با نظام مالیاتی و اصلاح بودجه شرکت های دولتی و نظام یارانه را در بر می گیرد.

رئیس قوه مقننه کشورمان یادآور شد: آنچه امروز در دستور کار مجلس قرار گرفته، اصلاح نهادی بودجه ریزی است که یکی از بندهای سیاست اصلاح ساختار بودجه را شامل می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: