اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - 15 November 2020
نماینده مردم تهران،در مجلس گفت: شهرداری پایتخت روزانه بیش از ۱ میلیارد تومان از محل طرح ترافیک درآمد کسب می‌کند که نمی‌خواهد این عایدی را از دست بدهد و همچنان با یک رویکرد غلط منفعت‌طلبانه مانع لغو طرح ترافیک شده و جان شهروندان را به خطر می‌اندازد.
نادری:شهرداری تهران سلامت مردم را فدای درآمدزایی خود کرده است
به گزارش عصرپرس، احمد نادری در گفتگو با خانه ملت، با اشاره به لزوم لغو طرح ترافیک در تهران گفت: با توجه به افزایش شیوع کرونا و عبور آمار مبتلایان به این بیماری از مرز 10 هزار نفر در کشور، ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو بیشترین میزان خطر انتقال بیماری کرونا را داشته‌اند. به همین دلیل ازدحام و شلوغی در این اماکن  و عدم رعایت فاصله اجتماعی سبب افزایش میزان ابتلا در بین افراد استفاده کننده از ناوگان عمومی شود. اجرای طرح ترافیک در تهران پس از شیوع بیماری کرونا باعث شلوغی بیش از حد اتوبوس و مترو شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شهرداری تهران در بازه‌های مختلف در موج دوم و سوم کرونا مقاومت‌های جدی در خصوص لغو طرح ترافیک داشته است، افزود: در موج دوم شیوع کرونا هم از شهردار تهران درخواست کردیم به منظور کاهش ابتلا مردم به کرونا طرح ترافیک را لغو کند که متاسفانه با مقاومت جدی ایشان رو برو شدیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه شهرداری تهران روزانه بیش از 1 میلیارد تومان از محل طرح ترافیک درآمد کسب می‌کند که نمی‌خواهد این عایدی را از دست بدهد و همچنان با یک رویکرد غلط منفعت‌طلبانه جان شهروندان را به خطر می‌اندازد، خاطرنشان کرد: لازم است شورای شهر و شهرداری تهران فکری به حال طرح ترافیک و شلوغی ناوگان حمل و نقل عمومی کنند درغیر این صورت مجلس به این موضع ورود خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: