اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - 14 November 2020
معاونت مسکن و ساختمان در فراخوانی از پژوهشگران، متخصصان عملی و دانشگاهی دعوت کرد تا پیشنهادهای پژوهشی خود را برای تدوین طرح جامع مسکن در افق ۱۴۱۰ به آن معاونت ارایه کنند.
فراخوان وزارت راه و شهرسازی برای تدوين طرح جامع مسكن در افق ۱۴۱۰به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با هدف تهیه نقشه راه سیاستگذاری حوزه مسکن و ساختمان از پژوهشگران، متخصصان علمی و دانشگاهی دعوت کرد تا پیشنهادهای پژوهشی خود را نسبت به تدوین طرح جامع مسکن با افق ۱۴۱۰ در دو مقطع پنج ساله ارسال کنند.

در متن این فراخوان آمده است: بدينوسيله معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از کلیه پژوهشگران، متخصصان علمي و دانشگاهی دعوت به عمل می‌آورد از تاریخ ۲۰ آبان تا ۱۵ آذر، پیشنهادهای خود را در قالب فرم پژوهشی (RFP) به آدرس ايميل این معاونت ارسال کنند. لازم به ذكر است كه ضرورت دارد پیشنهاد ارسال شده مشتمل بر ارائه شرح خدمات تفصیلی، روش‌شناسی انجام کار و همچنين پيشنهاد مالی (در قالب جدول شرح خدمات) باشد.

علاقمندان، پژوهشگران، متخصصان عملی و دانشگاهی به منظور مشارکت در اجرای این طرح، می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را به نشانی eghtesadmaskan@mrud.ir ارسال کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: