اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - 13 November 2020
دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا اعلام کرد:
دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا گفت: قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا روز دوشنبه 26 آبان ماه نشست مشترکی را با حضور فرمانداران، بخشداران و رییسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های سراسر کشور برگزار می‌کند.
برگزاری نشست سراسری قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونابه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست از برگزاری نشست مشترک ویدئو کنفرانسی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، با فرمانداران، بخشداران و رییسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور در هفته پیش رو خبر داد و گفت: این نشست روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت ارتباط تصویری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست مذکور در راستای اجرا و تحقق هرچه بهتر و موثرتر سیاست ها، برنامه ها و مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی است.

معاون وزیر کشور افزود: در این نشست، ۱۰ نفر از فرمانداران و ۱۰ نفر از رییسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها به نمایندگی از همه شهرستان ها، «آخرین وضعیت بیماری کرونا»، «اقدامات انجام شده»، «موانع و مشکلات پیش رو» و همچنین «آخرین وضعیت اجرای طرح تعطیلی همه مشاغل-منهای گروه شغلی(۱)- از ساعت ۱۸، در مراکز استان ها وشهرهای بزرگ» را تشریح می کنند.

دین‌پرست تصریح کرد: محل استقرار بخشداران و رییسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان هایی که به صورت ویدئوکنفرانس در نشست روز دوشنبه آتی حضور خواهند داشت، به منظور سهولت در برقراری ارتباط، در فرمانداری ها خواهد بود.

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: