اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۲۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - 12 November 2020
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص):
سردار محمد گفت: برای خدمت به مردم هیچ ابایی نداریم و افتخار می‌کنیم در خدمت مردم این منطقه هستیم.
برای خدمت به مردم هیچ ابایی نداریمبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، سردار سعید محمد در آیین رسمی کلنگ‌زنی و آغاز به کار پروژه‌های عمرانی مشترک با منطقه آزاد اروند که با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد اروند در منطقه ذوالفقاری آبادان برگزار شد اظهار کرد: آبادان شهری است که برای همه ما به عنوان شهر خاطره‌ها شهرت دارد و خون پاسداران، مردم عزیز و عشایر غیور این منطقه در هم آمیخته شده؛ لذا این سرزمین برای ما سرزمینی مقدس است و در آن بوی ابا عبدالله الحسین(ع) و مظلومیت را استشمام می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه با بیان اینکه امیرالمومنین(ع) و همه ائمه اطهار(س) مظلوم هستند افزود: شیعیان نیز همواره با مظلومیت راه پر نور امامان را طی و دنبال کرده‌اند و امروز هم شاهد رقم خوردن صحنه‌ای دیگر پس از آن همه ایثارگری و مقاومت در این شهر مقدس هستیم.

وی تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که در دوران دفاع مقدس در کنار مردم بودند باید در دوران سازندگی و خدمت نیز در کنار مردم باشند.

سردار محمد با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم این افتخار را دارد که امروز به عنوان یک تکیه‌گاه در همه شهرها و استان‌های کشور نقش‌آفرینی کند ادامه داد: افتخار می‌کنیم که سازندگی میهن عزیزمان را بدون وابستگی به خارجی‌ها در برنامه و دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه این قرارگاه توانسته عزت‌آفرینی و اقتداری را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد و این فقط با تکیه بر جوانان و نیروهای مستعد بومی در هر منطقه و دیار رقم خورده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به پروژه‌های انجام‌شده اشاره کرد و گفت: از پروژه‌های بزرگ مانند ستاره خلیج فارس و فازهای پارس جنوبی تا کوچکترین پروژه‌های روستایی و محرومیت‌زدایی از جمله پل‌های روستایی، خانه‌های بهداشت و پروژه‌هایی همچون غیزانیه و امثالهم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم افتخار می‌کنیم.

وی ارزش کارهایی که مستقیم با مردم در ارتباط هستند را بیش از پروژه‌های دیگر دانست و ابراز کرد: پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس یک عزت ملی است که این پروژه دشمن را در بحث تحریم بنزین ناکام کرد و چرخه اقتصاد کشور را به استقلال رساند اما شاید انجام پروژه‌های کوچک در مناطقی که مستقیما با زندگی روزمره مردم در ارتباط است اثرگذاری بیشتری در ذهن و روان مردم داشته باشد.

سردار محمد با بیان اینکه همه خدمتگزار هستند و تلاش می‌کنند تا حلاوت و شیرینی این فعالیت‌ها را در کام مردم عزیز بنشانند خاطر نشان کرد: وقتی به جای‌جای کشور سفر می‌کنیم محرومیت‌های بسیاری را مشاهده می‌کنیم؛ منابع محدود و نیازها زیاد است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی آبادان بیان کرد: برای خدمت به مردم هیچ ابایی نداریم و افتخار می‌کنیم در خدمت مردم این منطقه هستیم ولو اندک باشد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تأکید کرد: دوست داریم در کنار مردم این منطقه بوده و مشکلات را به همراه یکدیگر حل کنیم و از ابتکاری که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به خرج دادند که 70 درصد بخشی از این پروژه را به صورت تهاتری انجام دهیم و فاز به فاز جلو رویم تشکر می‌کنیم.

سردار محمد یاد آور شد: امیدواریم بتوانیم گره‌هایی از امورات مردم این شهر را باز کنیم و با انسجامی که بین قرارگاه و منطقه آزاد اروند ایجاد شده تلاش می‌کنیم تا سرعت این فعالیت‌ها را افزایش دهیم و طی زمان محدودی مجدد برای بهره‌برداری از این پروژه خدمت مردم این منطقه برسیم، پیش از آغاز این آیین ما کار را چند ماهی است آغاز کرده‌ایم و مرحله به مرحله پروژه‌ها به مردم عزیز تحویل خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: