اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۲۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - 12 November 2020
سخنگوی وزارت بهداشت:
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت۴۵۷ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۰ هزار و ۱۲۱ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.
آمارجانباختگان کرونا در ایران از مرز ۴۰ هزار نفر گذشتبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، سیما سادات لاری روز پنجشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۲ آبان ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۵۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و سه هزار و ۱۴۹ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۲۶ هزار و ۵۸۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۵۴۱ هزار و ۵۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۶۱۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون پنج میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.



نام:
ایمیل:
* نظر: