اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - 09 November 2020
بر اساس ارزیابی‌های سازمان اداری و استخدامی محقق شد؛
بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان اداری و استخدامی؛ معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت درچهارمین سال متوالی و در ارزیابی عملکرد شاخص های اختصاصی سال98 در میان واحدهای ستادی این وزارتخانه رتبه اول را به خود اختصاص داد.
کسب رتبه نخست معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمتبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، بررسی نتایج ارزیابی عملکرد شاخصهای اختصاصی سال98 وزارت صمت حاکی از آنست که معاونت آموزش، پژوهش و فناوری توانسته با عملکرد 100 درصدی در تحقق اهداف تعین شده شاخص های خود، رتبه نخست را در حوزه معاونت های ستادی کسب نماید.

بنابراین گزارش؛ در بخش بهبود فضای کسب و کار و تسهیل امور واحدهای تولیدی و صنفی، در شاخص نرخ افزایش تعداد نرم افزارهای کاربردی تولید شده دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات با رشد 15 درصدی نسبت به سال قبل و در شاخص ثبت جهانی اسامی مبدأ محصولات استراتژیک در سازمان جهانی ثبت علائم تجاری (wipo) دفتر حمایت از مالکیت صنعتی با ثبت 10 محصول استراتژیک توانسته اند عملکرد 100 درصدی در تحقق اهدا خود داشته باشند.

همچنین، در بخش شاخص های عمومی و در محور بهبود فضای کسب و کار و ارتقای بهره وری، در شاخص استقرار چرخه بهره وری دستگاههای اجرایی، دفتر آموزش و پژوهش با اخذ 23.2 امتیاز از سقف 25 امتیاز و دستیابی به 92.8 درصد تحقق عملکرد، رشد 20.5 درصد در تحقق عملکرد نسبت به سال گذشته داشته و بر این اساس معاونت آموزش، پژوهش و فناوری به عنوان یکی از 3 واحد برتر حوزه ستادی وزارت صمت درارزیابی شاخصهای عمومی سال 1398 معرفی شد.

گفتنی است؛ معاونت آموزش، پژوهش و فناوری در سالهای 1395 ، 1396و1397 نیز در حوزه شاخصهای اختصاصی با عملکرد 100 درصدی رتبه نخست را میان واحدهای ستادی وزارت صمت به خود اختصاص داده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: