اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - 08 November 2020
معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: کشور راهی جز پرهیز از اعمال سلیقه و تبدیل بهره وری به یک جریان مستمر ندارد و زمانی پیشرفت می کند که «جریان پیشرفت» تداوم داشته و دارای نقطه آغاز و انجام باشد که این فرآیند در سازمان ایمیدرو تعریف شده است.
غریب پور: مدل های بهره وری را به پروژه های تحقیقاتی تبدیل کنیم
به گزارش عصرپرس از روابط عمومی سازمان ایمیدرو، خداداد غریب پور پیش از ظهر امروز ( یکشنبه) در آیین هفتمین دوره جایزه ملی بهره وری معادن و صنایع معدنی اعلام کرد: به منظور تحقق اهداف معدن و صنایع معدنی در حوزه بهره وری، مدل های بهره وری باید به پروژه های تحقیقاتی تبدیل شود.

رییس هیات عامل ایمیدرواضافه کرد: ضرورت دارد برای افزایش سطح رقابت پذیری بین بنگاه ها، باید سطح بهره وری در مجموعه های معدن و صنایع معدنی ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه تحقیقات ما مبتنی بر نیازهای بهره وری سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه باشد، گفت: امسال در این دوره شرکت های برگزیده، در یک فرآیند زمانی سه تا چهار ساله، موفق به دریافت تندیس شدند و این جریان انتهای روشنی دارد، زیرا فرآیندگونه و مبتنی بر آموزش است و فرآیند ارزیابی های ایمیدرو، مبتنی بر بازخورد و اصلاح است.

غریب پور تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در جایزه بهره وری سالانه رشد داشته و طبق آمار میزان رضایت شرکت ها از نحوه ارزیابی ها در این دوره، ۸۶.۶ درصد است و برای کسب رضایت با رفع مشکلات به سطح ۱۰۰ درصد تلاش می شود.

غریب پور در تشریح دو سیاست جدید ایمیدرو برای دوره بعدی جایزه بهره وری، گفت: استفاده از فرصت های "بهبود" شناسایی شده در فرآیند ارزیابی جایزه بهره وری به منظور تهیه فهرست اولویت های پژوهشی و همچنین الزام شرکت های تابعه ایمیدرو برای حضور در فرآیند ارزیابی بهره وری، از سیاست های ایمیدرو برای دوره بعدی این جایزه ملی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: