اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - 07 November 2020
با حضور سرلشکر سلامی:
۵ هزار بسته کمک معیشتی در بزرگترین مرحله کمک‌های مومنانه نیروی دریایی سپاه با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میان نیازمندان توزیع شد.
۵ هزار بسته کمک معیشتی نیروی دریایی سپاه میان نیازمندان توزیع شدبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از سپاه نیوز، در راستای اجرای کمک های مومنانه، مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا، به منظور لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و یاری رسانی به اقشار آسب پذیر جامعه اسلامی در جنوب کشور، به همت نیروی دریایی سپاه ۵ هزار بسته کمک معیشتی تهیه و در مراسمی با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توزیع شد.

 نیروی دریایی سپاه در این مرحله از توزیع کمک‌های مومنانه، بسته‌های معیشتی را برای رفع نیاز محرومان و نیازمندان، به استان‌های فارس، هرمزگان، خوزستان، بوشهر و جنوب استان سیستان و بلوچستان ارسال کرد.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم اظهار کرد : در این سری کمک‌های مومنانه و در لبیک به فرمان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در نیروی دریای سپاه، با ۵ هزار بسته ای  که امروز توزیع می‌شود و  ۳۵ هزار بسته ای که  قبلا به مردم عزیزمان و کسانی که بر اثر این بیماری منحوس شغل و کار خودشان را از دست داده اند؛ به ۴۰ هزار بسته رسیده و به یاری خدا تا پایان امسال به ۴۵ هزار بسته خواهد رسید.

بسته‌های کمک مومنانه از محل صرفه جویی‌های برنامه ای نیروی دریایی سپاه تهیه شده و شامل ۱۰ کیلو برنج، روغن، گوشت مرغ و بوقلمون  به ارزش ۵۰۰ هزار تومان است.





نام:
ایمیل:
* نظر: