اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - 28 October 2020
مدیرکل دفتر مديريت مصرف و ارتقاي بهره‌وري آب و آبفای وزارت نیرو از تصويب كليات برنامه‌هاي سازگاري با كم‌آبي استان كردستان در نشست كميته تخصصي كارگروه ملي سازگاري با كم‌آبي خبر داد.
کلیات برنامه‌های سازگاری با کم‌آبی استان کردستان تصويب شدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، بنفشه زهرایی روز چهارشنبه با اشاره به برگزاري پنجاه و یکمین جلسه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی در روز ششم آبان اظهار داشت: در این جلسه که به ریاست قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی و رئیس کمیته تخصصی و با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان كردستان به صورت مجازی برگزار شد، برنامه سازگاری با کم آبی استان کردستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات برنامه به تصویب رسید.

وي خاطرنشان كرد: بر اساس این برنامه، مجموعا 308 میلیون متر مکعب کاهش برداشت و اصلاح مصرف از منابع آب زیرزمینی استان تا پایان برنامه هفتم توسعه پیش‌بینی شده است.

زهرايي گفت: در این جلسه، به پیشنهاد دستگاه‌های عضو کارگروه ملی سازگاری با کم آبی، کارگروه استانی موظف شد تا پس از تقویت برنامه‌های پیشنهادی برای پرداختن به مسائل کمی و کیفی منابع آب شرق استان، برنامه پیشنهادی اصلاحی را برای طرح در کارگروه ملی و تصویب نهایی ارائه كند.
نام:
ایمیل:
* نظر: