اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - 27 October 2020
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور اعلام کرد:
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: از نظر قانونی، مصوبات کارگروه های استانی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم تراز با مصوبات ستاد کشور است.
پیگیری مشکلات ۵ واحد تولیدی استان لرستانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، میثم زالی در هفتاد و ششمین جلسه دبیرخانه ستاد تسهیل که برای بررسی مشکلات ۵ واحد تولیدی استان لرستان برگزار شد، افزود: به دلیل کم کاری برخی استان ها در رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی و برخی ملاحظات با دستگاه قضایی، با درخواست کتبی استانداران در جلسات هفتگی ستاد، مشکلات چند واحد تولیدی در هر استان ابتدا در جلسه دبیرخانه بررسی شده و پس از اخذ تصمیم اولیه، پیشنهاد دبیرخانه به ستاد ارائه خواهد شد.

وی افزود: پیش از این نیز با حضور در استان ها و بازدید موردی از واحد‌های تعطیل و دارای مشکل، از نزدیک در جریان مشکلات واحدهای تولیدی قرار می‌گرفتم و با روند جدید می توان به مشکلات تعداد بیشتری از واحدهای تولیدی رسیدگی کرد.

به گفته زالی در این جلسه دغدغه های واحد‌های صنعتی سیمان خرم آباد، بایر افلاک ازنا، صدر فولاد خرم آباد، فولاد و ذوب آهن ازنا و ماشین سازی لرستان رسیدگی و پیشنهادات مدونی برای حل مشکلات این واحدها تنظیم شده و این پیشنهادات در نود و نهمین جلسه ستاد مطرح خواهد شد.

گفتنی است که هفتاد و ششمین جلسه دبیرخانه ستاد تسهیل با حضور اعضا و نمایندگانی از قوه قضائیه و مسولان استان لرستان، برای بررسی مشکلات ۵ واحد تولیدی این استان برگزار شد.





نام:
ایمیل:
* نظر: