اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - 27 October 2020
فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر لزوم پشتیبانی قانونگذاران از ماموریت های نیروی انتظامی، هوشمندسازی پلیس را از الزامات برشمرد و افزود: تزریق تجهیزات و فناوری های نوین نیازمند اعتبار و بودجه است و با وجود کسری بودجه ما فرآیند هوشمندسازی پلیس را به جد دنبال می کنیم.
درخواست سردار اشتری از مجلس برای کمک به هوشمندسازی پلیس
به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس سردار حسین اشتری روز سه شنبه در دیدار و گفت وگو با مجمع نمایندگان و استاندار آذربایجان شرقی افزود: هوشمندسازی پلیس از الزامات است و تزریق تجهیزات و فناوری های نوین نیازمند اعتبار و بودجه است و با وجود کسری بودجه ما فرآیند هوشمندسازی پلیس را به جد دنبال می کنیم.

فرمانده ناجا با اشاره به حضور خود طی هفته گذشته(چهارشنبه) در صحن علنی مجلس گفت: بنده نیازمندی های نیروی انتظامی را در آن جلسه اعلام کردم و معتقدم که نمایندگان محترم مجلس می توانند با تصویب و به روزرسانی قوانین ما را در اجرای بهتر ماموریت ها یاری کنند.

وی ادامه داد: در تخصیص اعتبارات و بودجه نیز باید به نیروی انتظامی متناسب با تنوع و تکثر ماموریت ها نگاه ویژه ای صورت بگیرد.

سردار اشتری در بخش پایانی سخنان خود بهبود وضعیت معیشتی سبزپوشان ناجا را دغدغه جدی خود و هیئت رئیسه ناجا برشمرد و گفت: برای تأمین مسکن سازمانی و ملکی کارکنان تلاش می کنیم.

در این نشست مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی و استاندار به طرح نقطه نظرات خود پرداختند بر ضرورت توجه به روزآمدسازی و تجهیز نیروی انتظامی به امکانات پیشرفته و فناوری های نوین متناسب با سطح و هجم چالش های حوزه نظم و امنیت، توجه ویژه به ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس تأکید کردند.

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: