اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - 24 October 2020
با حضور رییس جمهوری؛
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از افتتاح هزار و چهار واحد مسکن مهر خراسان شمالی در سه شهرستان این استان روز پنجشنبه اول آبان ۱۳۹۹ به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رییس‌جمهوری خبر داد .
۱۰۰۴ واحد مسکن مهر در خراسان شمالی افتتاح شدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی) ، سید عبدالمجید نژادصفوی گفت: از این تعداد ۶۹۶ واحد مسکن مهر در بجنورد، ۲۷۶ واحد در شیروان و ۳۲ واحد در شهر اسفراین روز پنجشنبه اول آبان ماه ۱۳۹۹ به دست رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

وی  اظهار داشت: علاوه بر افتتاح مسکن مهر، روز پنجشنبه اجرای ۸۳۶ واحد مسکونی نیز در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان آغاز شد.

نژادصفوی عنوان کرد : در اولین روز از آبان سالجاری همزمان با این برنامه افتتاحیه زمین مورد نیاز برای ساخت ۱۵ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی که  به صورت گروهی ساخته می شود، به متقاضیان واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه میزان آورده اولیه برای هر متقاضی ۴۰۰ میلیون ریال است، گفت : طی بررسی های صورت گرفته از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی،  خراسان شمالی در تأمین زمین برای اجرای پروژه اقدام ملی مسکن و همچنین تعیین تکلیف متقاضیان حائز شرایط طرح مذکور رتبه برتر را کسب کرده است.

وی به بحث کمبود مسکن در استان اشاره کرد و افزود : : برای حل مشکل کمبود مسکن در شهرها و روستاهای استان باید ۳۵ هزار واحد مسکونی ساخته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: با تلاش استانداری، قرار است در ۲ سال آینده، پرونده مشکل تامین مسکن در شهرها و روستاهای استان بسته شود.





نام:
ایمیل:
* نظر: