اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - 21 October 2020
در پاسخ به نامه وزیر بهداشت درمورد مسائل مرتبط با کرونا؛
رئیس جمهور درپی ارسال گزارش وزیر بهداشت و درمان درخصوص وضعیت اخیر شیوع بیماری کرونا با بیان اینکه دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می بوسم،‌ اظهارداشت: همان‌طور که خطر ویروس را نباید دست کم بگیریم، تحریم بی‌سابقه ضدبشری دشمن را هم نباید کوچک بشمریم.
روحانی: دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می‌بوسم
به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، درپی ارسال گزارش وزیر بهداشت و درمان درخصوص وضعیت اخیر شیوع بیماری کرونا و مسائل مرتبط با آن و راه‌های موثر مقابله با موج رو به رشد این بیماری، تصریح کرد: در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر دشوار و به سمت قله و بار بس سنگین است؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره‌ای نیست.

در پی نوشت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پاسخ به نامه و گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  آمده است: "در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر به سمت قله دشوار  و بار بس سنگین است؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره ای نیست. "

رییس جمهوری افزود: دوستان دولت از محمدباقر نوبخت، عبدالناصر همتی تا عبدالرضا رحمانی فضلی در حد توانشان اقدام‌های مفید و موثری انجام داده‌اند. همان‌طور که خطر ویروس را نباید دست کم بگیریم، تحریم بی‌سابقه ضدبشری دشمن را هم نباید کوچک بشمریم.

روحانی خاطرنشان کرد: هر مساله مهمی دارید در جلسات روسای کمیته‌های روزهای پنجشنبه مطرح کنید، انشاالله از مشکلات عبور خواهیم کرد. دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می‌بوسم.
نام:
ایمیل:
* نظر: