اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - 21 October 2020
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور عنوان کرد:
نود و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با موضوع بررسی واحدهای تملک شده توسط سیستم بانکی و واحدهای راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی و همچنین احیای معادن راکد برگزار شد.
همه دستگاه های عضو ستاد تسهیل در قبال تولید مسئول هستند
به گزارش عصرپرس، میثم زالی در این جلسه با اشاره به گزارشی که توسط نماینده سیستم بانکی ارائه شد، گفت: گاهی اوقات آمار و اطلاعات نادرستی به مسئولان داده می شود و واقعیت به آن ها انعکاس داده نمی شود.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور افزود: در سطح کشور واحدهای تولیدی زیادی وجود دارد که بعضا بعد از تملک بانک به تعطیلی کشیده شده و گاهی اوقات حتی تملک هم صورت نگرفته و بانک اقدام به تصرف واحد تولیدی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: همه ارگان ها و دستگاه هایی که عضو ستاد تسهیل هستند در قبال موضوع تولید مسئول بوده و با همکاری همه اعضا و سیستم بانکی می توانیم بسیاری از واحدهای تولیدی دچار مشکل را دوباره به چرخه تولید بازگردانیم.

زالی با اشاره به دستورکار جلسه نود و هشتم ستاد تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان بانک های دولتی و خصوصی و همچنین معاونت های وزارت صمت گزارشی از واحدهای تملک شده، معادن راکد، و واحدهای تعطیل مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی ارائه شد و مقرر گردید تا طی زمان بندی مشخص، این دستگاه ها برنامه خود را برای احیای مجدد این واحدها و معادن ارائه دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: