اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - 16 October 2020
کرونا باعث شده ترامپ و بایدن از ام بی سی و‌ ای بی سی از دو شبکه از دو شهر متفاوت، اما همزمان به پرسش‌هایی پاسخ بدهند.
آمریکا؛ دوئل از راه دوربه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از صدا و سیما، رئیس جمهور امریکا گفت اگر نبود مدیریتش تعداد تلفات این ویروس نه مثل الان ۲۱۰ هزار نفر که به دو میلیون می‌رسید.

از کاخ سفید هم خبر می‌رسد که ترامپ حتی نمی‌خواهد با رئیس جمهور چین تلفنی صحبت کند. البته که سرفه‌های پرزیدنت شی در ۱۰ دقیقه پایانی سخنرانی اش برایش دردسر ساز شده و شایعه کرونا گرفتنش انجا پیچیده است. ترامپ دیشب به دو نفر دیگر هم تاخت. یکی اوباما که این روز‌ها بیش از همیشه فعالش شده و پشت سر هم علیه ترامپ موضع می‌گیرد ترامپ گفت دفاع از حقوق سیاه پوستان زمان اوباما هم در کار نبود. بعد سراغ دکتر فائوچی پزشک معتمد کاخ سفید رفت و گفت فائوچی اول گفت ماسک نزنید تلاش ترامپ برای تخریب دکتر فائو چی که حاضر نشد در فیلم تبلیغاتی ترامپ بازی کند، اما ادامه داشت.

فائوچی حالا گفته واکسن کرونا شاید بهار سال آینده توزیع شود این نقل قول یعنی اب سردی بر رویای زودرس پادزهر کرونا که می‌توانست تا قبل از انتخابات به داد ترامپ برسد. در حالی که کرونا به اردوگاه دمکرات‌ها حمله کرده و سفر‌های انتخاباتی لغو شده و خوده بایدن هم تست داده که منفی بوده در شبکه‌ای دیگر جوبایدن ترامپ را به دادن اطلاعات غلط در باره واکسن کرونا متهم کرد و او را پنهان کار خواند. بایدن که خود ۴۷ سال است در قدرت است وعده داد رنگین پوستان را به ثروتی ماندگار برساند و به شدت به سیاست خارجی ترامپ حمله کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: