اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - 15 October 2020
فرمانده نیروی هوافضای سپاه:
فرمانده نیروی هوا فضایی سپاه گفت: با نگاه انقلابی، مجاهدت، استقامت و اعتماد به ظرفیت‌های داخلی می‌توان بر مشکلات کشور فائق آمد و با عبور از تحریم‌ها به خودکفایی و اقتدار در عرصه فن آوری در سامانه‌های نظامی رسید.
نگاه انقلابی و نسخه داخلی ضامن حل مشکلات کشور استبه گزارش سرویس سیاسی  عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده در حاشیه بازدید جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه فرهنگی و سیاسی سپاه از نمایشگاه دائمی دستاوردها و توانمندی‌های این نیرو افزود: جوانان و نخبگان کشور باید به این باور برسند که نگاه انقلابی و نسخه داخلی ضامن حل مشکلات کشور بوده و با مجاهدت و استقامت و مدیریت جهادی نه تنها می‌توان بر مشکلات فائق آمد بلکه می‌توان جایگاه خود را با پیشرفت تا کشورهای تراز اول جهان ارتقا بخشید.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر لزوم فاصله گرفتن از روش‌های سنتی در تحلیل‌ها و تبیین‌ها و به صحنه آوردن ظرفیت‌ها و الگوهای جدید تصریح کرد: در حوزه تحلیل، تبیین و اقناع باید با روزآمدسازی روش‌ها و ابزارها با نسل جوان و نخبه کشور ارتباط برقرار شود تا فرآیند انتقال و درک حقایق بهتر و موفق تر انجام پذیرد.

وی  هدف از برپایی نمایشگاه دائمی دستاوردها و توانمندی های سپاه را اهمیت دادن به توان و ظرفیت جوانان و نخبگان کشور عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه نشان داد که چگونه می‌توان مسیرهای پیشرفت را برای عزت و جایگاه جهانی ایران عزیز با اعتماد به توانمندی‌های بومی و داخلی طی کرد و در حوزه دفاعی و بازدارندگی با عبور از تحریم‌ها به خودکفایی و اقتدار در عرصه فن آوری در سامانه های نظامی رسید.

براساس این گزارش، در نمایشگاه دائمی دستاوردها و توانمندی‌های راهبردی و پارک ملی هوا فضای نیروی هوافضای سپاه بخشی از دستاوردهای این نیرو در حوزه‌های موشکی، پهپادی، ماهواره ای و پدافند سامانه‌های کشف و شناسایی و جنگ الکترونیک و نیز دستاوردهای مراکز پژوهشی و تحقیقاتی به نمایش درآمده است.

در نمایشگاه توانمندی‌های راهبردی نیروی هوافضای سپاه همچنین تعدادی از پهپادهای متجاوز اعم از آمریکایی و صهیونیستی که توسط سامانه‌های پدافند نهسا ساقط شده‌اند به نمایش گذاشته شده است.




نام:
ایمیل:
* نظر: