اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - 13 October 2020
استاندار تهران اعلام کرد:
استاندار تهران اجرای طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات برق را گام مثبت در کاهش حضور مردم در اداره ها دانست و گفت: تلاش برای مقام سازی شبکه برق شهر تهران و نیز تبدیل هفت هزار و ۱۰۰ کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار گامی ارزشمنددر ارائه خدمت به مردم است.
اجرای طرح هما، گامی مهم در کاهش مراجعات حضوری مردمبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، انوشیروان محسنی بندپی در آیین بهره‌برداری از طرح هوشمندسازی مرکز اتفاقات (هما) و جایگزینی کامل شبکه هوایی پایتخت با کابل خودنگهدار در محل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، گفت:حلقه مفقوده در مدیریت اجرایی کشور افزایش بهره‌وری است که موجب افزایش هزینه‌ها می شود.

وی اضافه کرد: هنوز بسیاری از سازمان‌ها در بعد افزایش بهره وری هیچ اقدامی نکرده و این امر سبب شده نیاز مردم به مراجعه به این دستگاه ها همچنان ادامه داشته باشد.

محسنی بندپی گفت: وزارت نیرو اکنون با اقدام های خود برای هوشمند سازی خدمت رسانی به مردم به ویژه شهروندان تهرانی گام مهمی در افزایش بهره وری و کاهش نیاز مردم به مراجعه به شرکت های زیرمجموعه این وزارتخانه برداشته است.

استاندار تهران با بیان اینکه اکنون و در اثر تحریم‌های ظالمانه فشار زیادی بر مردم تحمیل می‌شود، افزود: برداشتن هر گام هرچند کوچک که منجر به بهبود خدمت رسانی شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تهران را شهری با ویژه‌گی‌های خاص برشمرد و خاطرنشان ساخت: اقامت تعداد زیادی از جمعیت در هر کیلومتر از این شهر خدمت رسانی به آنان را با مشکل روبرو می‌سازد، بنابراین نیاز است سازمان‌های خدمات رسان به گونه‌ای عمل کنند تا خدمت رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به خروج از منزل انجام شود.

محسنی بندپی بروکراسی اداری را یکی از عواملی دانست که می تواند منجر به نارضایتی مردمی شود و خاطرنشان ساخت: تلاش برای کاهش بروکراسی اداری از سوی هر سازمان و دستگاهی منجر به افزایش رضایت مردم در تهران خواهد شد.

کاهش مراجعات حضوری مردم، با اجرای طرح هما

وی گفت: اکنون مردم برای برطرف کردن نیازهای روزانه خود باید از منزل خارج شوند و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و این امر خطرناک است و تردد زیاد وسایل حمل و نقل افزایش آلودگی‌ها را به دنبال دارد، بنابراین نیاز است همه دستگاه‌ها خدمت‌های خود را هوشمندانه کرده تا مردم کمتر نیاز به خروج از خانه داشته باشند.

وی پیرامون اجرای طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات برق در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ هم گفت: این طرح گام مثبتی در کاهش حضور مردم در اداره ها محسوب می شود.

محسنی بندپی همچنین تلاش برای مقام سازی شبکه برق شهر تهران و نیز تبدیل هفت هزار و ۱۰۰ کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار را گام ارزشمندی برای رضایت مردمی دانست.







نام:
ایمیل:
* نظر: