اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - 02 October 2020
معاون اجرایی ارتش:
معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: امروز روی پای خودمان ایستاده‌ایم، توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد، آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.
هرگونه تهدیدی را در نطفه خفه خواهیم کرد
به گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ محمد محمودی در آیین تجلیل از دست اندرکاران و تلاشگران ارتشی نمایشگاه دستاوردهای ملی دفاع مقدس اظهار داشت: با بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس، از توانمندی خوبی برخوردار هستیم.

وی با بیان اینکه متخصصان ارتش توانایی های نظامی آجا را افزایش داده اند و این یک موفقیت بزرگ است، خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش از توانمندی های مطلوبی برخوردار هستند و در دوران دفاع مقدس رزمندگان در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستادند.

معاون اجرایی ارتش با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس سیم خاردار به ما نمی دادند و مهمات ما محدود بود؛ گفت: امروز ما انواع موشک ها، هواپیماها، بالگردها، توپخانه و ... را خودمان می سازیم.

امیر سرتیپ محمودی خاطرنشان کرد: ما امروز روی پای خودمان ایستادیم و توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد، آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

معاون اجرایی ارتش ابعاد مختلف نمایشگاه دستاوردهای ملی دفاع مقدس را تشریح کرد و گفت: امسال نمایشگاه دارای دستاوردهای بسیار خوبی در همه زمینه های علمی، فرهنگی و نظامی بود.

وی افزود: یادآوری ایام الله دفاع مقدس ما را از تاریکی ها به سوی روشنایی ها  هدایت می کند و بزرگترین سرمایه ما دفاع مقدس است که موجب تثبیت و اعتلای انقلاب اسلامی شد.



نام:
ایمیل:
* نظر: