اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۲۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - 27 September 2020
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۹۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۵ هزار و ۵۸۹ نفر رسید، ۲۶ استان کشور در وضعیت قرمز هستند.
فوت ۱۹۵ نفر دیگر براثر کرونا در ایرانبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، سیما سادات لاری روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۶ مهر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۳۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۳۷۷ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۴۶ هزار و ۴۴۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۷۴ هزار و ۱۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۰۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون سه میلیون و ۹۳۲ هزار و ۵۷۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.



نام:
ایمیل:
* نظر: