اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - 24 September 2020
رئیس سازمان حمایت تاکید کرد:
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برخی افراد برای حفظ ارزش سرمایه نقدی خود اقدام به احتکار محصولات فلزی می‌نمودند که برای جلوگیری از این اقدام سودجویانه و براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، از این به بعد نگهداری محصولات فولادی از مواد اولیه تا محصول نهایی باید در سامانه جامع انبارها ثبت شود.
لزوم ثبت آمار محصولات فلزی در سامانه جامع انبارهابه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، عباس تابش در بازدید از خط تولید شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) در اراک افزود: در ثبت و نگهداری محصولات فلزی در سامانه جامع انبارها باید ورودی و خروجی بار با یکدیگر همخوانی داشته باشند و در این صورت می توان علاوه بر جلوگیری از احتکار محصولات فلزی، نسبت به تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی پایین دستی نیز گام برداشت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: تامین حقوق مصرف‌کنندگان و عرضه مناسب محصولات فلزی در بازار مهمترین هدف این سازمان در ثبت محصولات فلزی در سامانه جامع انبارها است که نتیجه این اقدام در آینده‌ای نزدیک مشخص می‌شود.

تابش بیان کرد: شرکت ایرالکو یکی از بزرگترین واحدهای تولید آلومینیوم در کشور محسوب می‌شود و با وجود مشکلات اقتصادی اکنون بالاتر از ظرفیت اسمی خود تولید می‌کند که جای تقدیر از کارکنان و تیم مدیریتی این واحد تولیدی دارد.

وی اضافه کرد: شرکت ایرالکو در تامین مواد اولیه خود با مشکلاتی دارد که در آینده ای نزدیک با همکاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مرتفع می‌شود.

دیدار با استاندار مرکزی، بازدید از شرکت کمباین سازی اراک و شماری از واحدهای تولیدی شهرستان ساوه از دیگر برنامه‌های سفر یک روز رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به استان مرکزی بوده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: