اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - 24 September 2020
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت: تصفیه‌خانه آب کرمانشاه در صورت تامین منابع مالی مورد لزوم، دهه‌فجر امسال به صورت اضطراری به بهره‌برداری خواهد رسید.
تصفیه‌خانه آب کرمانشاه دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، بهرام درویشی روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید "محمدباقر نوبخت" رئیس سازمان برنامه‌وبودجه از محل طرح آبرسانی به کرمانشاه با اشاره به اینکه بخشی از آب مورد نیاز مردم کرمانشاه از سد «گاوشان» وارد تصفیه‌خانه می‌شود که خط اصلی آن اجرا شده است، افزود: این خط برای انتقال ۶۳ میلیون متر مکعب آب در سال طراحی شده است.

وی با اشاره به این موضوع که این دومین تصفیه‌خانه پیشرفته کشور است و امیدواریم با حمایت سازمان برنامه و بودجه و تکمیل تجهیزات مورد نیاز در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد، ادامه داد: پروژه ساخت تصفیه‌خانه آب کرمانشاه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و چنانچه اعتبارات مورد لزوم آن تامین گردد دهه فجر امسال به صورت اضطراری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، یکی از موانع افتتاح این پروژه را تجهیزات مورد نیاز دانست و افزود: ۲۲ قلم تجهیزات در این پروژه مورد نیاز است که ۱۱ مورد آن خریداری شده و در حال نصب تجهیزات هستیم.

درویشی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه برای اتمام کار و راه اندازی طرح به‌صورت اضطرای نیاز به ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات پروژه داریم، افزود: در سال جاری ۲۳ میلیارد تومان از محل بودجه عمومی هزینه شده است و ضروری است منابع مالی مورد لزوم برای اتمام طرح در اختیار این شرکت قرار گیرد.



نام:
ایمیل:
* نظر: