اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - 20 September 2020
معاون وزارت صمت در مجمع عمومی سازمان حمایت:
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صمت در مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بازرسان را پیشران و خط مقدم در تنظیم و نظارت بر بازار معرفی کرد.
بازرسان، پیشران و خط مقدم در تنظیم و نظارت بر بازار هستندبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، مهدی اصفهانی در این جلسه با تأکید بر این موضوع افزود: بازرسان با حقوق و مزایای پایین اما دلسوزانه و بی توقع کار خود را به خصوص در این شرایط سخت متعهدانه انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ نظارت عمومی شود، تصریح کرد: فرهنگ نظارت باید به صورت عمومی در جامعه نهادینه شود و نباید بی تفاوتی نسبت به این موضوع مهم در بین آحاد مردم باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صمت ادامه داد: با پیاده شدن این فرهنگ مردم خود به عنوان جزئی از موضوع نظارت‌ها عمل خواهند کرد.

اصفهانی گفت: در امر نظارت نیاز به یک همدلی و هم آوایی ملی وجود دارد.

وی با تأکید بر ضرورت هوشمند سازی نظارت‌ها نیز بیان کرد: استقرار سامانه های الکترونیکی در همین راستا امری مثبت و در خور تقدیر بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صمت با اشاره به نقش تشکل‌ها در موضوع نظارت‌ها اضافه کرد: تعامل با انجمن ها و بخش های مردمی در این راستا باید افزایش یابد.

اصفهانی همچنین خواست تا از فرصت موجود در تنظیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ برای جذب بودجه در حوزه نظارت ها و بازرسی ها استفاده‌ بهینه شود.

گفتنی است که مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صمت در سالن جلسات ساختمان شهید الهی این وزارتخانه برگزار شد.

در این جلسه که اکثریت اعضای مجمع حضور داشتند، گزارشی از عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1398 ارایه شد.

همچنین گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در مورد صورت‌های مالی سال منتهی به 29 اسفند 1398 نیز ارایه گردید و مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.





نام:
ایمیل:
* نظر: