اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - 15 September 2020
مدیر فرودگاه شهدای ایلام خبر داد
دیر فرودگاه شهدای ایلام از راه‌اندازی نخستین آمبولانس هوایی در این استان خبر داد و عنوان کرد که این آمبولانس هوایی، آمادگی دارد که با کادر درمانی کامل و مجرب در سایر استان‌ها حضور یابد.
راه‌اندازی نخستین آمبولانس هوایی در ایلامبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی، محمدجواد یگانه، مدیر کل فرودگاه ایلام  از راه‌اندازی نخستین آمبولانس هوایی در این استان خبر داد و اظهار کرد: آمبولانس‌ هوایی فرودگاه ایلام، آمادگی دارد که به طور پویا در راستای ارائه خدمات به هموطنان آسیب دیده و بیماران بدحال استان که نیاز به مراقبت ویژه و انتقال سریع به مراکز درمانی دارند، خدمات امدادی و پزشکی را با تیم تخصصی درمانی مجرب و تجهیزات پزشکی و مراقبت‌های ویژه انجام دهد.

یگانه گفت: این آمبولانس‌ هوایی، آمادگی دارد که با کادر درمانی کامل و مجرب در سایر استان ‌ها حضور یابد.

 وی افزود: هزینه پروازهای این آمبولانس هوایی با توجه به امکانات استفاده شده و کادر پزشکی متخصص متفاوت است .

در ادامه، مدیر فرودگاه شهدای ایلام با اشاره به شیوع کرونا طی چند ماه گذشته و بسته شدن مرزهای هوایی بین دو کشور ایران و عراق گفت: با توجه به بسته بودن مرزها، اکنون هیچ پروازی به مقصد عراق انجام نمی‌شود.

به گفته وی در حال حاضر فرودگاه ایلام، چهار پرواز داخلی در هفته به تهران و یک پرواز به مقصد مشهد دارد .

یگانه خاطرنشان کرد: اکنون تمامی پروتکل‌های بهداشتی در این فرودگاه رعایت شده  و اصول و موازین بهداشتی از طریق بروشور و بنر در دسترس مسافرین قرار گرفته و بسته‌های بهداشتی رایگان بین مسافران توزیع می‌شود.





نام:
ایمیل:
* نظر: