اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۵ - 14 January 2017
یک کفاش صرب به مراسم سوگند دعوت شد
ملانی ترامپ همچون همسرش خبرساز است. در حالی که رهبر صرب‌های بوسنی و هرزه‌گوین نتوانست ویزای ورود به آمریکا را دریافت کند، ملانی ترامپ از یک تولیدکننده کفش صرب برای شرکت در مراسم دعوت کرده است.
بی‌قراری صرب‌ها برای مراسم سوگند ترامپ

عصرپرس: در حالی‌که جو حاکم بر فضای سیاسی اروپا مخالف دونالد ترامپ است و مردم این قاره با نگرانی به 20 ژانویه، روز پا گذاشتن ترامپ به کاخ سفید نگاه می‌کنند، صرب‌های بالکان بی‌قرار رسیدن این روز تاریخی هستند.

به گزارش وبسایت بالکان اینسایت، صرب‌های بوسنی و هرزگوین به دو دلیل عمده از پیروزی دونالد ترامپ خوشحال هستند، نخست اینکه ترامپ خواهان دوستی با روسیه است و صرب‌ها همواره روس‌ها را به عنوان متحد قدیمی خود می‌شناسند و دوم همسر ترامپ، ملانیا زاده‌ی اسلوونی است و قرابت عاطفی و نزدیکی با صرب‌ها دارد.

این وبسایت همچنین از دعوت شدن یک تولید‌کننده کفش بوسنیایی به مراسم تاریخی 20 ژانویه خبر داده است.

مارینکو یومی سوویچ، تولیدکننده بوسنیایی کفش و مدیر شرکت بوما که در روزهای انتخابات تعدادی از تولیداتش را به عنوان هدیه برای ملانیا ترامپ فرستاده بود اکنون از سوی او برای شرکت در مراسم دعوت شده است.

او از شنیدن این خبر شوکه شده و گفته است از وقتی با او تماس گرفته‌اند شب‌ها خوابش نمی‌برد.

این در حالی است که سفارت آمریکا از صدرو ویزا برای رهبر صرب‌های بوسنی و هرزگوین که تقاضای شرکت در این مراسم را داشته خودداری کرده است.

*سرویس بین‌الملل عصرپرس/ 1199*

 

نام:
ایمیل:
* نظر: