اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - 12 September 2020
مدیرعامل نیروگاه ری از بازسازی بیش از 60 نوع قطعه داغ نیروگاهی، همزمان با آغاز تعمیرات پیشگیرانه و برنامه‌ریزی شده در این نیروگاه خبر داد.
به‌گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، حمید بادرستانی با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور حفظ آمادگی واحدها برای تأمین بار پیک شبکه سراسری برق کشور و کمک به پایداری تولید، تامین قطعات یدکی واحدها در تعمیرات برنامه ریزی شده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه پایداری واحدها در تابستان منوط به انجام تعمیرات و بازدیدهای پیشگیرانه است، 

ادامه داد: از آنجایی که عمر اکثر تجهیزات بالا بوده و بازدهی تولید واحد‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد، در صورت عدم انجام تعمیرات پیش‌بینی شده ممکن است شاهد خارج شدن واحدها از مدار بوده و یا تولید مورد انتظار صورت نگیرد.

این گزارش حاکی است، نیروگاه ری به منظور تأمین قطعات یدکی واحد‌ها در تعمیرات برنامه‌ریزی شده که از اوایل مهر ماه آغاز خواهد شد، بیش از 60 نوع قطعه داغ نیروگاهی شامل پره‌های ثابت و متحرک توربین، قطعات محفظه احتراق و انواع یاتاقان را با نظارت متخصصان توانمند نیروگاه ری توسط شرکت‌های داخلی بازسازی نموده است.

مدیرعامل نیروگاه ری با بیان اینکه شاهد صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای بوده‌ایم، یادآور شد: بازسازی قطعات داغ نیروگاه ری و دانش فنی نظارت بر آن به‌طور صد در صد بومی‌سازی شده است.




نام:
ایمیل:
* نظر: