اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - 07 September 2020
در نوزدهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛
۱۳ طرح بزرگ صنعت برق در استان یزد هم‌زمان با نوزدهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
۱۳ طرح بزرگ صنعت برق در یزد به بهره‌برداری رسید
به‌‌گزارش عصرپرس به نقل از وزارت نیرو، با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو در استان یزد همزمان با نوزدهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، افتتاح  14 پروژه برق‌رسانی این استان با صرف 303 میلیارد تومان اعتبار کلید خورد.

بر اساس این گزارش، بهره‌برداری از پست 230 به 63 كيلوولت خضرآباد در شهرستان اشكذر، توسعه دو خط 63 در پست امام زاده، تکمیل دو ورودی موجود در شهرستان اردکان، خط 63 كيلوولت سرو- امامزاده، خط 63 دومداره تغذيه پست سريزد، پست 63 به 20 سيار مربوطه و خطوط 63 كيلوولت اتصال به پست مهرگان، تغذيه پست 63 به 20 كيلوولت سريزد، از جمله پروژه‌های برق منطقه‌ای یزد محسوب می‌شود.

افتتاح نيروگاه خورشيدي 10 مگاواتي ديوان (چاهك) و نيروگاه خورشيدي 5 مگاواتي شمس (نير) با هدف كاهش تلفات شبكه، جبران افت ولتاژ در نقطه انتهاي شبكه، با مجموع توليد سالانه 31.2 ميليون كيلووات انرژي پاك، صرفه‌جويي سالانه 8.77 ميليون متر مكعب سوخت فسيلي، كاهش انتشار گازهاي آلاينده به ميزان 21.5 هزار تن در سال و صرفه‌جويي در مصرف آب به ميزان 6.98 ميليون ليتر در سال، از دیگر پروژه‌هایی است که افتتاح آنها به صورت همزمان آغاز شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: