اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - 26 August 2020
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره )
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در آیین امضا تفاهمنامه با یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور در راستای رزمایش کمک‌های مومنانه، گفت: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از اولویت‌های کمیته امداد است؛ به دنبال این هستیم با رعایت تکریم و مهربانی به کسانی که نیازمند هستند کمک کنیم.

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از اولویت‌های کمیته امداد است

به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و رسول محمدی، مدیرعامل فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای رفاه به امضا رسید.

رئیس کمیته امداد در این مراسم ضمن گرامیداشت عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) و هفته دولت گفت: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از اولویت‌های کمیته امداد است؛ به دنبال این هستیم با رعایت تکریم و مهربانی به کسانی که نیازمند هستند کمک کنیم.

وی با تقدیر از رویکرد فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی افزود: این مجموعه تامین مالی برای کمک به تحصیل ۱۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد را برعهده گرفته است.

بختیاری با بیان اینکه طبق آخرین برآوردها حدود ۷۵۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند، خاطرنشان کرد: ۱۵ هزار نفر از این دانش‌آموزان دارای استعداد ویژه هستند که فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه ارائه تبلت و تجهیزات آموزش و تحصیل مجازی به آنان را تقبل کرده است.

مدیرعامل فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای رفاه نیز در این مراسم ترویج فرهنگ خیر و احسان را از جمله اهداف تفاهم‌نامه با کمیته امداد دانست و گفت: در قالب این تفاهم‌نامه علاوه بر حمایت تحصیلی از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز نیازمند، ایجاد پنج هزار فرصت شغلی از طریق تاسیس شعبات رفاه مارکت پیش‌بینی شده است.

وی افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، معتقد است در شرایط سخت اقتصادی همه دستگاه‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی باید به یاری کمیته امداد بیایند تا از این برهه سخت عبور کنیم.

درادامه مهران مدیری، هنرمند برجسته کشورمان نیز در این مراسم با اشاره به نقش حمایتی کمیته امداد در کمک به نیازمندان گفت: کمیته امداد همیشه بانی اقدامات خیر بوده و الگوی همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با این نهاد باید الگویی برای دیگر مجموعه‌های اقتصادی باشد.

وی بر اهمیت ترویج فرهنگ خیر و احسان تاکید کرد و افزود: حمایت از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز نیازمند توسط فروشگاه رفاه می‌تواند موجبات شکوفایی این عزیزان را فراهم کند.


نام:
ایمیل:
* نظر: