اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - 24 August 2020
همزمان با دومين روز از هفته دولت، مراسم افتتاح واحد توليدي شركت ترك AGT در قزوين روز دوشنبه با حضور دكتر محمدباقر نوبخت معاون رييس جمهوري و رييس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

نوبخت: ایران از سرمایه گذاری ترکیه استقبال می‌کند

به گزارش عصرپرس، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در آیین افتتاح یک شرکت تولیدی با سرمایه گذاری خارجی از ترکیه در شهرک صنعتی کاسپین، افزود: به عنوان عضوی از هیات دولت به این سرمایه گذاران خوشامد گفته و تلاش می‌کنیم زمینه را برای فعالیت آنها فراهم کنیم.

وی گفت: شرکت ای جی تی با توجه به سابقه حضور در عرصه صنعت قطعا می‌تواند از امکانات موجود در این استان برای فراوری تولیدات به نحو شایسته استفاده کند.

نوبخت گفت: حضور مسوولان ملی در استان‌ها به ویژه در مجموعه‌های صنعتی برای دیدن و شنیدن مشکلات تولید است تا تمام توان خود را برای رفع آنها به کار گیرند.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در سفر قبلی خود به قزوین از موانع مالیاتی در یک شرکت  طرح مساله شد و فرض و وظیفه ما بود که به عنوان مسوول سازمان برنامه و بودجه کشور این مانع را رفع کنیم.

نوبخت افزود: خرسندیم که امروز این مانع برای شهرک صنعتی کاسپین رفع شده است و برای این واحد تولیدی نیز موانعی در مباحث گمرکی وجود دارد که در بازگشت از استان آنها را مرتفع می‌کنیم.

معاون رییس جمهوری افزود:وظیفه داریم همه نوع حمایت‌های قانونی را نسبت به این شرکت داشته باشیم تا برای اشتغالزایی و ایجاد رونق اقتصادی در استان و کشور اقدام کنیم.

وی گفت: از نماینده عالی دولت و نمایندگان مردم استان در مجلس نیز دعوت می‌کنیم نظارت و پیگیری خود را به قصد حمایت از واحدهای تولیدی که در جهت اشتغالزایی و افزایش تولید به ویژه در سالی که به عنوان جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده به کار گیرند.

نوبخت افزود: امیدواریم که در سفرهای بعدی شاهد افتتاح فازهای بعدی این شرکت در ایران باشیم.

به گزارش ایرنا،شرکت ای جی تی در زمینه تولید انواع پارکت و پروفیل با ۴۰ میلیون یور سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برای ۱۵۰ نفر در مرحله نخست اشتغالزایی کرده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: