اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - 16 August 2020
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، درپیامی بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: استوار مردانی بصیر که با جهاد و دفاع از ارزش‌های الهی، اسلامی و انقلابی سالیان طولانی، رنج ایام اسارت را به جان خریدند و استوار و سرافراز بر عهد خویش با پروردگار و با بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و ملت شریف ایران ایستادند و پیروزمندانه به آغوش میهن پرافتخار خویش بازگشتند.
پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه در سالروز ورود آزادگان به میهن
به گزارش عصرپرس از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، مهندس امیدعلی مرآتی ضمن تبریک این روز فرخنده به آزادگان عزیز و خانواده غیور و بزرگوارشان، موفقیت، سعادت و سلامتی را برای آنها از درگاه پروردگار متعال مسئلت کرد.

در پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه آمده است: بیست و شش مردادماه، فرازی فاخر در تاریخ انقلاب اسلامی و بی‌گمان از مصادیق درخشان «ایام الله» است. این روز به یاد ماندنی و مبارک، یادآور پیروزی بزرگ ملت شریف ایران و بازگشت سرافرازانه آزادگان رسته از بند دشمنان متجاوز به میهن اسلامی است. دلاورمردانی نستوه و استوارقامت که معنا و مصداق عالی و اصیل ایمان، جهاد و مقاومت را نمایان ساختند و نماد پایداری ملت بزرگ ایران شدند.

وی در این پیام افزود: کارنامه سراسر افتخار این اسوه‌های استواری، الگویی جاودانه از جهاد و مقاومت است که حقانیت دفاع مقدس مردم ایران، عظمت اسلام و اقتدار ایران اسلامی را در برابر جهانیان به اثبات رسانده است.

مرآتی با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دوران سخت اسارت را ذخیره بزرگ معنوی برای آزادگان نامیدند و فرمودند: «مرارت‌ها و سختی‌های دوران اسارت، روحیه و اراده آزادگان را برای پیشرفت به سمت اهداف انقلاب، آماده و قوی کرده است.»، تاکید کرد: آزادگان در زمره بهترین سربازان انقلاب، آزموده‌ترین فرزندان این ملت و شایسته‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و مورد امید و اعتماد نظام محسوب می‌شوند». 

وی ادامه داد:‌ بی‌گمان عنایت خاصه الهی مشمول این مؤمنان صدیق شده است و شأن و جایگاه رفیع آزادگان ارجمند در قلب و روح ملت ایران جاودانه خواهد بود.

رییس هیئت مدیره شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: آزادگان عزیز، امروز نیز همچون همیشه و در تأسی به شعار ماندگار سید آزادگان حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اکبر ابوترابی فرد که: «پاک باش و خدمتگزار»، ادامه‌دهندگان طریق تابناک شهیدان گرانقدر اسلام و انقلاب اسلامی هستند و ملت شریف ایران تا همیشه‌ تاریخ، قدردان ایثار و استواری این عزیزان خواهند بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: