اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - 16 August 2020
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: تهرانی ها برای استفاده از برق ایمن در هیات ها و مراسم عزاداری ایام محرم، با شماره تلفن 121 تماس بگیرند.
هیات‌های عزاداری برای استفاده از برق ایمن با تلفن 121 تماس بگیرند
به گزارش عصرپرس از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ مدیر عامل این شرکت ضمن تسلیت به مناسبت نزدیک شدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، با تاکید بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در زمان برگزاری مراسم عزاداری، از برپاکنندگان هیات های عزاداری و تکایا خواست تا به منظور بهره مندی از برق ایمن، با سامانه تلفنی 121 تماس بگیرند تا در کوتاه ترین زمان، جریان برق مورد نیاز در محل مورد نظر آنان توسط عوامل فنی این شرکت، برقرار شود.

حسین صبوری با بیان این که استفاده خودسرانه از برق شبکه شهری، علاوه بر مخاطرات جانی، عملی غیرقانونی و غیرشرعی است افزود: کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در تمامی ساعات شبانه روز آماده ثبت درخواست برق برای هیات ها و تکایای عزاداری از طریق سامانه تلفنی 121 هستند.

صبوری همچنین از شهروندان تهرانی درخواست کرد از نصب داربست، پلاکارد و پرچم بر روی تیرهای برق و پایه های ترانس و روشنایی، خودداری کرده و از ورود به حریم شبکه های توزیع برق به شکل جدی خودداری کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با بیان این که شبکه توزیع برق پایتخت، ایمن و استاندارد است، وقوع حوادث برق گرفتگی را ناشی از بی توجهی به اصول ایمنی و حریم خطوط برق رسانی دانست و از شهروندان درخواست کرد تا با رعایت حریم ایمن شبکه های توزیع، پاسدار و حافظ جان و مال خود و سایر شهروندان باشند.

صبوری، استفاده از تجهیزات برقی ایمن و استاندارد، خودداری از استفاده از لامپ های پرمصرف، قطع برق و خاموش کردن تجهیزاتی روشنایی و سرمایشی در پایان مراسم و استفاده از تزئینات غیربرقی همچون پرچم و ریسه های پارچه ای را از جمله راهکارهایی دانست که ضمن تامین امنیت عزاداران حسینی، از هدررفت انرژی برق نیز جلوگیری خواهد کرد.   
نام:
ایمیل:
* نظر: