اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - 14 August 2020
مدیرعامل بورس انرژی:
مدیرعامل بورس انرژی گفت: اوراق سلف نفتی که در روز یکشنبه آینده (۲۶ مردادماه) در بورس انرژی عرضه می‌شود با آنچه که رییس جمهوری در روز چهارشنبه گذشته در مورد آن صحبت کرده‌ متفاوت و به آن مربوط نیست.
فروش اوراق سلف نفتی با طرح رییس‌جمهوری متفاوت استبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس به نقل از بورس انرژی، سید علی حسینی پیرامون انتشار اوراق سلف نفتی در این بازار تصریح کرد: این اوراق طبق روال انتشار اوراق تامین مالی شرکت ملی نفت انجام می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: طرح اعلامی رییس جمهوری در صورت نهایی شدن الزامات حقوقی و مقررات اجرایی آن در قالب یک برنامه و از طریق مراجع ذی ربط  اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بورس انرژی امروز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده بود: فروش اوراق سلف نفتی با عرضه بیش از ۵۰۰ هزار بشکه نفت یکشنبه (۲۶ مرداد ماه) در تالار بورس انرژی آغاز خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه ‌سایت کدال، نخستین مرحله از فروش اوراق سلف نفتی با عرضه بیش از ۵۰۰ هزار بشکه نفت در این روز و در تالار بورس انرژی با قیمت هر بشکه ۹۴۴ هزار و ۶۲۲ تومان عرضه خواهد شد.

حداقل خرید برای هر نفر در این عرضه اولیه یک بشکه و حداکثر ۲۰ هزار بشکه است همچنین سود اوراق ۱۹ درصد و بدون پرداخت دوره‌ای است.



نام:
ایمیل:
* نظر: