اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - 13 August 2020
دبیر ستاد انتخابات کشورخبرداد:
دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تلاش بر این است که تا حد امکان انتخابات در محیط‌های باز برگزار شود، گفت: پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تدوین شده است.
تدوین پروتکل‌های بهداشتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامیبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی در همایش ویدئو کنفرانسی معاونان سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور اظهارداشت: بعد از نشست‌های متعدد با متولیان حوزه بهداشت، در نهایت قرار شد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در همان موعد مقرر یعنی ۲۱ شهریور ماه برگزار شود.

وی اضافه کرد: با هماهنگی کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت مقابله با بیماری کرونا، پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی تدوین شده است.  

دبیر ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: با هدف حفظ سلامت شرکت کنندگان در انتخابات قرار شد روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها هم عضو ستاد انتخابات استان شوند تا نظارت دقیق تری بر رعایت اصول بهداشتی در فرایند انتخابات داشته باشند.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور ادامه داد: ستادهای تبلیغاتی نامزدها در ۹ استان کشور فعالیتی نخواهد داشت و تبلیغات انتخاباتی صرفا در عرصه مجازی صورت خواهد گرفت.

موسوی با اشاره به تلاش برای فراهم ساختن زمینه استفاده از ظرفیت‌های صدا و سیمای استانی برای نامزدها، گفت: استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی صدا و سیما شرایط مناسبی را برای آنان ایجاد می‌کند تا برنامه‌ها و ایده‌های خود را با مردم حوزه انتخابیه مطرح کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که تا حد امکان انتخابات در محیط‌های باز برگزار شود تا به توقف چرخه انتقال بیماری یاری برساند.

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: