اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - 11 August 2020
انیمیشن کوتاه «خورده شده» به کارگردانی «محسن رضاپور» در بخش رقابتی یازدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی انیمیشن «اَنیبار» کوزوو به نمایش درمی‌آید.

انیمیشن «خورده شده» به جشنواره‌ «اَنیبار» کوزوو راه یافت

به گزارش عصرپرس به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، آنیبار Anibar تنها جشنواره‌ی انیمیشن «کوزوو» و از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی این کشور است که از 17 تا 23 آگوست 2020 برابر با 27 مرداد تا 2 شهریور 99 برگزار خواهد شد.

همزمان با برگزاری جشنواره آنیبار و در کنار نمایش فیلم‌های منتخب، برنامه‌های مختلفی نظیر کارگاه‌های تخصصی انیمیشن، سخنرانی‌ها، مباحثات، رویدادهای ویژه، بحث و گفتگو با فیلمسازان و همچنین کنسرت و کمپینگ برگزار خواهد شد.

این جشنواره تلاش می‌کند فیلم‌هایی که از نظر فنی و هنری کیفیت بالایی دارند را به نمایش بگذارد.

«خورده شده» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و در جیبی‌استودیو ساخته شده است.

این انیمیشن کوتاه پیش از این برنده‌ی جایزه‌ی ویژه‌ی هیئت داوران یازدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی پویانمایی تهران شده و در بخش مسابقه‌ی ده‌ها جشنواره‌ی بین‌المللی نظیر New York International Children's Film Festival و اشتوتگارت (که مورد تایید آکادمی اسکار هستند)، سیکاف، استاپ‌موشن مونترال و... به رقابت پرداخته است.

گفتنی است: داستان انیمیشن «خورده شده» در دنیایی رُخ می‌دهد که همه در حالِ خوردن یکدیگر هستند؛ اما در این بین، یکی از موجودات راهی برای بقا پیدا کرده و پس از خورده شدن، درون شکم گرگی به زندگی‌اش ادامه می‌دهد...


نام:
ایمیل:
* نظر: