اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - 10 August 2020
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: روند معرفی متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه اجاره به ۱۹ بانک و موسسه اعتباری از فردا (بیست و یکم مردادماه) آغاز می شود.
فردا زمان معرفی متقاضیان وام ودیعه مسکن مستاجران به بانک‌ها
به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس ، خلیل محبت‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به زمان معرفی متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه اجاره به بانک‌ها اظهار داشت:‌متقاضیان واجد شرایط که نسبت به تکمیل اطلاعات وام اجاره مسکن اقدام کرده‌اند، این تکمیل اطلاعات تا بیستم مردادماه ادامه دارد.

وی افزود: در همین راستا از بیست و یکم مردادماه معرفی به بانک مطابق اعلام معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی آغاز می شود، تا متقاضیان نسبت به تکمیل پرونده خود در بانک‌های عامل (۱۷ بانک و ۲ موسسه اعتباری) مطابق با اعلام بانک مرکزی اقدام کنند.

وی گفت: براساس سهمیه‌ای که هر بانک دارد، متقاضی می‌تواند شعبه بانک مورد نظر خود را مشخص کند.

محبت خواه زمان پرداخت تسهیلات وام اجاره را مربوط به سیستم بانکی دانست و افزود: بازپرداخت اقساط این تسهیلات برای تهرانی ها ماهانه ۵۴۰ هزار تومان و برای کلانشهرها ۳۲۰ هزارتومان و سایر شهرها ۱۶۰ هزارتومان است.

وی اعلام مشخصات افراد واجد شرایط را منوط به تصمیم نهایی وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی عنوان کرد و گفت: با توجه به سرعت اقدامات معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی به زودی مشخصات افراد واجد شرایط مطابق برنامه زمانبندی پالایش و اعلام خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: