اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - 09 August 2020
در واکنش به گفته‌های رییس بنیاد مستضعفان؛
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در واکنش به ادعای رئیس بنیاد مستضعفان درباره ملک موسسه مطالعات زنان در توئیتر نوشت: برای تخریب و اتهام‌زنی با کلمات و ارقام بازی نکنید.
ابتکار: برای تخریب و اتهام‌زنی با کلمات و ارقام بازی نکنیدبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، معصومه ابتکار روز یکشنبه در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، خطاب به پرویز فتاح که در برنامه تلویزیونی مدعی شده بود «مرکز مطالعات و تحقیق زنان دست خانم ابتکار و مولاوردی بوده است و بابت تخلیه ساختمان آنها ۵ میلیارد تومان میگیرند که این کار خلاف قانون است» نوشت: آقای #فتاح خیلی ها شما را به دیانت میشناختند! صحبت دیشب شما اما اشتباه زیاد داشت و نام بردن از من و خانم مولاوردی با حقیقت ماجرا سازگار نیست که گویا رانت یا نفع شخصی بوده است.

وی در بخشی دیگر از این توئیت افزود: ساختمان اوایل دهه ۷۰ با نظر امام به موسسه مطالعات زنان داده شد که ما مسئولیتی نداشتیم. رسانه ملی باید فرصت پاسخ دهد.

معاون رئیس جمهوری در توئیتی دیگر با تاکید بر اینکه امام راحل در سال ۶۷ و مقام معظم رهبری در سالهای بعد دو نوبت تایید کردند که ساختمان در اختیار موسسه مطالعات زنان قرار گیرد، نوشت: یکی از اشتباهات آقای #فتاح همینکه ۵ میلیارد برای ساختمان موسسه مطالعات زنان رفته، نه بحساب کسی. موسسه هم دفتری را براساس قیمت کارشناسی برای کار زنان خریداری کرده. من و خانم مولاوردی هیچکدام مسؤلیت اجرایی در موسسه نداشته و نداریم. برای تخریب و اتهام زنی با کلمات و ارقام بازی نکنید.


نام:
ایمیل:
* نظر: