اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - 07 August 2020
ربیعی:
سخنگوی دولت گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست.
سلامت فرهنگی و فکری جامعه مرهون تلاش خبرنگاران استبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، علی ربیعی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار نوشت: ۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار» فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگهی‌بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی افزود: چه زیباست که این روز مبارک مصادف با روز مبارک عید غدیر است، خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست.  

سخنگوی دولت با بیان اینکه بی تردید کارکرد تمامی اصحاب رسانه در ارائه تصویری از مشکلات موجود کشور و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی بی‌بدیل و غیرقابل انکار است، تصریح کرد: راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس».

ربیعی گفت: از همین روست که می‌توانیم حق‌گویی و مطالبه‌گری حق توسط خبرنگاران را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم. «ضمن تبریک عید غدیر به همه مسلمانان و مردم عزیز کشورمان، روز خبرنگار را به شهدای اصحاب رسانه و شما خبرنگاران، دلاوران خستگی‌ناپذیر تبریک می‌گویم.»




نام:
ایمیل:
* نظر: