اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - 03 August 2020
کردی اعلام کرد:
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران با بیان اینکه برق منطقه ای تهران با ۳۴ خط مهم، قلب شبکه سراسری محسوب می شود، گفت: با تلاش همکاران برق منطقه ای تهران و همراهی مردم در راستای مدیریت مصرف توانسته ایم از پیک سال گذشته عبور نکنیم.

با همراهی مردم در راستای مدیریت مصرف از پیک سال گذشته عبور نکرده‌ایم

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، آرش کردی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران در آیین افتتاح ۱۵ پروژه فوق توزيع شركت برق منطقه‌ای تهران، در قالب چهاردهمین هفته پويش #هرهفته_الف_ب_ايران که از طریق ویدئوکنفرانس وباحضور وزیرنیرو برگزار شد، گفت: ۲۰ درصد از تجهیزات کل فوق توزیع کشور در محدوده برق منطقه ای تهران است و علاوه بر آن ۲۵ درصد مشترکین برق را تحت پوشش دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه برق منطقه ای تهران با ۳۴ خط مهم، قلب شبکه سراسری محسوب می شود، گفت: با تلاش همکاران برق منطقه ای تهران و همراهی مردم در راستای مدیریت مصرف توانسته ایم از پیک سال گذشته عبور نکنیم.

کردی ادامه داد: این شرکت با ۳۲۹ پست بزرگ و کوچک در سه استان به ویژه استان تهران ۲۵ درصد همه بخش ها را به خود اختصاص داده شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران در ادامه کفت: برنامه ای ۱۰ ساله در برق تهران تدوین شده که در بخش ساخت و سازها تمام  قطعات مورد نیاز توسط شرکت های داخلی تامین شده و تاکنون برای رفع فرسودگی از ۱۵۰۰ کیلومترکابل ۶۰۰ کیلومتر در سال های گذشته تعویض شده، همچنین سرویس اساسی ۵۴ دستگاه ترانسفور ماتور انجام شده است.

وی  در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه  تملک ها برای رفع فرسودگی سخت شده، گفت: انتظار ما از شهرداری ها این است که در جهت به‌روز کردن تاسیسات ،همکاری لازم را داشته باشند چرا که این اقدام برای پیک سال آینده بسیار حیاتی است.

وی‌ در‌خصوص ‌پروژه‌های این شرکت در هفته چهاردهم پویش هر هفته‌الف ب ایران ‌نیز‌گفت: پست‌کارون در منطقه صنعتی و با قدمتی ۵۰ساله بود که با توجه به فرسودگی آن ، یک پروژه جدید از نوع dcs در کنار آن ساخته شد که دو‌هدف جهش تولید و‌رفع فرسودگی را دنبال می کرد.

 

خبرنگار: پروین مرادی


نام:
ایمیل:
* نظر: