اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - 30 July 2020
معاون اقتصادی رئیس جمهور از پروژه بیمارستان هزار تختخوابی فوق تخصصی «مهدی کلینیک» در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) بازدید کرد.

بازدید نهاوندیان از پروژه بیمارستان هزار تختخوابی «مهدی کلینیک» تهران

به گزارش عصرپرس، محمد نهاوندیان امروز پنجشنبه با حضور در محل احداث بیمارستان فوق تخصصی «مهدی کلینیک» با توضیح مسوولان و مدیران این مجموعه در جریان روند اجرای پروژه و چگونگی ارائه خدمات درمانی توسط این بیمارستان به مردم پس از بهره برداری، قرار گرفت.

پروژه بیمارستان هزار تختخوابی مهدی کلینیک در 18 طبقه با مساحت بیش از 107 هزار مترمربع و مجهز به 33 اتاق عمل با هدف ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به مردم در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) تهران احداث و گامی تأثیرگذار در حوزه بهداشت و سلامت کشور خواهد بود.

مشارکت موثر در دستیابی به اهداف کمی چشم انداز 20 ساله کشور و برنامه پنجم توسعه در ارائه خدمات سلامت و بخش بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران، مشارکت و زمینه سازی تحقق استانداردهای بهداشت و درمان کشور و ارتقاء این استانداردها، تحقق آرمان خیرین و خدمات اجتماعی خاص فعالان اقتصادی در عالی ترین شکل ممکن و مشارکت در تحقق آموزش عالی پزشکی در جمهوری اسلامی ایران در رابطه با دانشگاه علوم پزشکی تهران از جمله اهداف این پروژه بیمارستانی است که در چارچوب تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی تهران، از سوی موسسه خیریه غیردولتی یاوران مهدی در حال ساخت می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر: