اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - 29 July 2020
وزیر راه و شهرسازی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بانک مسکن:
آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بانک مسکنوزیر راه و شهرسازی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بانک مسکن بر ضرورت سرعت گرفتن تامین مالی پروژه‌های اقدام ملی، توسط بانک مسکن تاکید کرد.
بانک مسکن در مسیری جز زنجیره تامین مسکن گام برنداردبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، روز چهارشنبه، هشتم مردادماه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بانک مسکن، یاد و خاطر رحیمی‌‌انارکی، مدیرعامل فقید بانک مسکن را گرامی داشت و برای محمود شایان، مدیرعامل جدید این بانک، آرزوی موفقیت کرد.

او با تاکید بر اینکه بانک مسکن نباید در هیچ مسیری جز زنجیره مسکن جامعه گام بردارد، گفت: این بانک باید دو جبهه فعالان و متقاضیان مسکن را تحت حمایت قرار دهد و در این راه نسبت‌‌‌به اعتماد‌آفرینی روزافزون اهتمام  داشته باشد.

اسلامی با بیان اینکه، امروز در شرایطی هستیم که ایجاد ناامیدی و تخریب اذهان مردم به نهضتی فراگیر توسط استکبار تبدیل شده است، افزود: دشمنان با راه انداختن جنگ روانی و از طریق نشر اخبار کذب و شایعات تمام تلاششان مأیوس کردن مردم هستند تا ضمن تخریب روحیه مردم، حرکت رو به توسعه کشور را متوقف کنند؛ که این آرزوی آنان با هوشیاری مردم و نظام محقق نخواهد شد. بنابراین شناخت شرایط بسیار مهم است و در هر شرایطی باید سریع‌تر، مصمم‌تر و مستحکم‌تر از این تهدیدات گام برداریم تا بتوانیم به تعهدات، اهداف و برنامه‌‌هایمان، همواره و در هر شرایطی جامه عمل بپوشانیم.

او یکی از اهداف پیش‌روی بانک مسکن را، تحقق سیستم بانکداری الکترونیک و کوتاه‌‌کردن فرایندهای امور اجرایی و اداری که بازدارنده پیشرفت و تشدیدکننده ناامیدی است، عنوان کرد و با تاکید بر استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک، افزود: باید با سرعت عمل بالا به کارآمدی نظام بانکی و تحقق اهداف و برنامه‌هایی که در جهت ارتقاء رضایتمندی جامعه است، نائل شویم.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، رییس‌جمهور و اقتصاددانان مبنی بر اینکه بخش مسکن، موتور محرکه کشور برای خروج از رکود است، گفت: باید بتوانیم نهضت خانه‌سازی را در کشور برپا نگه داریم و برای نیل به جریان پایدار تولید و عرضه مسکن با سرعت بالا گام برداریم.

او در ادامه، مردم را موتور محرکه بخش مسکن خواند و خاطرنشان کرد: پشتیبان و تقویت‌کننده اصلی این بخش، بدون تردید بانک مسکن است؛ فلسفه وجودی این بانک توجه به بخش مسکن است و در گذشته نیز توانسته این نقش را به خوبی ایفا کند. اکنون نیز ضرورت دارد این حرکت را با سرعت مناسب و حرکت پیوسته ادامه دهد و از پروژه‌های بخش مسکن حمایت کند. 

اسلامی، طرح اقدام ملی را پروژه‌ای بزرگ‌مقیاس خواند که ارزش تقریبی آن بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و با استقبال خوب مردم و بخش خصوصی، بخش بزرگی از مردم را صاحب‌خانه خواهد کرد. 

او از بانک مسکن خواست، تامین منابع پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن را سریع‌تر انجام دهند تا چرخ زنجیره تامین مسکن سریع‌تر به حرکت درآید.



نام:
ایمیل:
* نظر: