اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - 29 July 2020
در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛
طرح‌های توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با سفر معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت توانیر به این استان در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.
طرح‌های توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسیدبه‌گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: برای بهره‌برداری از 13 طرح برق‌رسانی به استان ۲۹۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: برق‌رسانی به پنج روستا، بهینه‌سازی شبکه و تبدیل سیم به کابل خود نگهدار، توسعه شبکه فشار متوسط و افزایش نقاط مانور، افزایش ظرفیت پست‌های توزیع، توسعه شبکه فشار ضعیف و تامین برق متقاضیان، توسعه شبکه روشنایی شهری وروستایی، نصب کنتورهای هوشمند در جهت ارتباط دوسویه و احداث نیروگاه مقیاس کوچک گازی از جمله این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: توسعه پست ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت لردگان، خط چهار مداره ۱۳۲ کیلوولت لردگان – فلارد و خط دومداره ۱۳۲ کیلوولت فلارد – پتروشیمی اوره لردگان به ارزش 240 میلیارد تومان نیز در شهرستان لردگان به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است، استان چهارمحال و بختیاری ۳۸۰ هزار مشترک برق دارد که از این تعداد ۸۳ درصد در بخش خانگی، ۳ درصد در بخش عمومی، ۲ درصد در بخش کشاورزی، ۱۰ درصد در بخش تجاری و ۷۵ صدم درصد در بخش صنعتی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: