اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - 27 July 2020
استاندار تهران اعلام کرد:
استاندار تهران، گفت: تاکنون ۹۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی کرونا به واحدهای تولیدی استان تخصیص داده شده و روند پرداخت این تسهیلات روبه رشد است.
پرداخت ۹۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی کرونا به واحدهای تولیدی تهرانبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، «انوشیروان محسنی بندپی» روز دوشنبه افزود: تحریم های ظالمانه دشمنان و شرایط اقتصادی ناشی از کرونا، ضرورت حمایت از واحدهای اقتصادی و تولیدی را بیشتر کرده از این‌رو دولت تسهیلاتی را به واحدهای تولیدی اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در پی پیگیری های مجدانه از طریق تشکیل جلسه ها و نامه نگاری با دستگاه‌های مرتبط و ارسال پرونده درخواست به بانک ها شاهد رشد سریع پرداخت وام تسهیلات کرونا هستیم.

محسنی بندپی تصریح کرد: تا یک هفته قبل ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده بود که در طی این هفته با همکاری بانک ها این رقم به ۹۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

استاندار تهران گفت: تا امروز ۲۱ هزار و ۶۶۱ فقره پرونده درخواست وام کرونا به بانک ها ارسال شد و در نتیجه این روند ۱۳۹ هزار و ۸۱۲ نفر تثبیت اشتغال صورت گرفته است.

محسنی بندپی تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی و بانکها در مورد جذب حداکثری این تسهیلات اقدامات لازم را به عمل آورند تا زمینه فعالیت واحدهای تولیدی در شرایط موجود تسهیل شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: